25 Aralık 2012 Salı

Sanchez Melankolias Rüyalarımda Şarkı Sözleri

,
Rüyalarım var çocuk anlatmak istediğim 
Hayallerim çok soluk hep peşinden gittiğim 
Güneşim yoktu sanki penceremden silmişim 
Güvenim çöktü oğlum esrarlı gözlerim 

5 yaşında sokakta hayatını arayan 
İlkokul sıralarında geleceğini karalayan 
Lise yılları evden uzakta ağlayan 
Bir adam evet hayata erken başlayan

Mutluluktan uçuyorum sadece rüyalarımda 
Para ve huzur yalnız rüyalarım 
Dostlarım hep yanımda amma rüyalarımda 
Hiç mi hiç ağlamadım sade rüyalarımda 

Babamı görmedim bazen sürdü aylarca 
Annem anlamaz beni evde hep kavga 
Çıkmadım yoldan damara değmez şırınga 
Anladığın kadar değil anlamım anla 

0 yorum to “Sanchez Melankolias Rüyalarımda Şarkı Sözleri”

Yorum Gönder

 

Portal Paylasim 2013 Copyright © 2013 | | Hertelden