24 Aralık 2012 Pazartesi

Türkler uzaya çıksalardı, komik diyaloglar

,
Houston..

- Efendim abi...

- Aya inmek üzereyiz...

- Hadi hayırlısı...

- Kraterli olandı di mi ay?

----

- Houston...

- Evet Apollo, ay yürüyüşünüz bitti mi?

- Bitti bitmesine de bu Ayı Cemal tutturdu gelmişken Amerikan Bayrağını sökelim, bizimkini koyalım diye, onu ararken kaybolduk, az daha oksijenimiz bitiyordu.

- Buldunuz mu bari?

- Bulduk ama sökemedik, nasıl dikmişlerse gavurlar...Cemal yaran ay aracıyla üzerinden geçmeyi deneyecek...

- Helal olsun aslanlar... Size güveniyoruz...

-----------------------

- Houston...

- Apollo?

- Ya bu Cemal Cim Bom bayrağı getirmiş yanında, aya onu da dikmek istiyor, yere de topladığımız taşlardan "En büyük Cim Bom" yazdı...Ben hayatta terk etmem burayı o bayrak buradayken...Bir Fener bayrağı yollayın hemen...

- Merak etme Apollo, biliyordum ben o hoşafın böyle bişiy yapacağını..acil oksijen depolarının olduğu yere bakarsan göreceksin ki oksijen tüpleri orada yok... niye? Çünkü kardeşin oraya anlı şanlı dev bir FB bayrağı koydu..

- He he.. büyüksün Houston... Seni seviyorum...Yenilse de yense de... 

---------------------

- Apollo

- Buyur Houston’cığım

- Venüs’ten taş örneklerini aldınız mı?

- Aldık aldık, bi sürü taşımız oldu, şimdi dönmek üzere yola çıktık, 24saatte yörüngeye gireriz..

- Çok iyi, bilim adına önemli şeyler yaptınız..

- Ya bişey sorcam Houston...

- Sor…

- Neden sadece taş toplattınız bize, o kadar böcek, çiçek vardı, bi de o tek gözlü yaratıklardan da getirseydik?

- Hstir, neden söylemediniz?

- Neyi abi?

------------------------

- Houston

- Nedir?Abi ben çok sıkıldım burada, şu dönüş tarihini öne alalım diyecektim.

- Olur mu, daha Satürn’e gidip örnek alacaksınız

- Abi ben hep örnek almışımdır Satürn’ü zaten, bir an önce dönelim diyorum

- Ya Apollo, bak sinirimi bozma, kitlerim kumanda aletlerinizi burdan, bi daha dönmek nasip olmaz

- Ama abi ya

- Sus

-----------------

- Houston bişey sorcam, biz niye topladık bu taşdı kumdu falan, ne yapcaz ki bunları?

- Bilimsel araştırmalar için, evrenin sırlarını gizlerini öğrenmek için falan, biliyorsun bunlar bi çok konuda bizleri aydınlatabilir..

- Yani çok önemli şeyler bunlar yani?

- Evet Apollo, hadi yörüngeye girmek üzeresiniz, hazırlanın artık bu arada sen niye soruyon bunları???

- Valla Houston, ben bu örnekleri topladıktan sonra semih abiye vermiştim, gemiye koy diye, o da zannetmiş ki kapıya kadar götürecek, ben ordan alıp bagaja koycam, yani senin anlayacağın biz onları ayda unuttuk galiba...

- Neeee?

- Abi yörüngeye giriyoz, sonra konuşalım..

--------------------

- Houston?

- Apollo..

- Houston bişiy diycem ama kapatmak yok..

- Go ahead Apollo..

- Houston 10 aydır uzaydayım, burada bu kadar astronot, kozmonot arkadaşla irtibatım oldu, yeminle söylüyorum, sen hepsine beş basarsın. Seni neden yer ekibine vermişler anlamış değilim.

- Sorma hocam, bir takım politik olaylara kurban gittik, çok büyük yanlışlar yapıldı bize

- Sen diğerlerinden farklısın, halk adamısın sen. seni seviyorum Houston...

- Ben de seni Apollo.

ALINTIDIR!....

0 yorum to “Türkler uzaya çıksalardı, komik diyaloglar”

Yorum Gönder

 

Portal Paylasim 2013 Copyright © 2013 | | Hertelden