23 Aralık 2012 Pazar

Güzel Sözler 2013

,
Hayat fani, ölüm ani....gün gelir alır seni ve beni

kum gibi kuru su gibi duru sana son sözüm I love you

Seni ne kadar seviyorum biliyor musun? Söz veripte tutmadığın günler kadar, beni beklettiğin saniyeler kadar, bana sevgiyle bakmadığın an kadar, uykularımı kaçırdığın geceler kadar, sonunda anladım seninde beni ne kadar sevdiğini zalim…

Yalvarsam rüzgara kokunu getirirmi bana, anlatsam aşkımı kuşlara anlatırlar mı sana, yalvarsam Allaha kavuştururmu seni bana, özledim seni desem inaıirmısın bana…


Beni hep uzaklara götürdü gözlerin E n derinden vurdu kalbimi Y üreğime işledi gözlerindeki ışıltı Z aman nasıl geçti bilemedim A rıyor şimdi gözlerim gözlerini


Ben bu gönül tezgahında Aşk dokudum, aşk okudum Erenlerin dergahında Aşk okudum, aşk dokudum Her güçlüğü bile bile Göznuruyla, sabır ile Yumak yumak, çile çile Aşk dokudum, aşk okudum Bir ömür yana yakıla Yazdığım sığmaz akla Acımadım kırkdört yıla Aşk okudum,aşk dokudum Sevgi insanlığın özü Odur aydınlatan bizi Hak yolunda oldum terzi Aşk dokudum, aşk okudum.

0 yorum to “Güzel Sözler 2013”

Yorum Gönder

 

Portal Paylasim 2013 Copyright © 2013 | | Hertelden